De reguliere woensdagavond training

Na 2 rust(ige) dagen was het gisteravond weer tijd voor de baan training. Ik stond ingepland om de training te verzorgen, maar was gelukkig wel in de gelegenheid om het protocol te lopen. Na de warming-up en de loopscholing heb ik samen met Chris gelopen. Bij aanvang van de training was het behoorlijk mistig en leek het glad te gaan worden. Na een minuut of 15 trok deze helemaal weg en was het heerlijk loopweer.
Het koude weer zorgde er wel voor dat er een rij stond voor het kleinste hokje aan het begin van de training/protocol. Om geen tijd te verliezen heb ik niet achter aan de rij aangesloten, wat door Jos opgemerkt werd en deze vermelding tot gevolg heeft. Deze is dus voor jou Jos.

Net voor de training werd ik nog door Ellen getrakteerd op een doos Merci als dank voor het haaswerk dat ik samen met Annet heb verricht tijdens de halve marathon van Linschoten.
Het was voor Ellen de eerste halve, die we met z'n drieen in 2:01 hebben volbracht. Het was fantastisch om de vreugde die dit tot gevolg had mee te maken. Ellen nogmaals bedankt, ik ga genieten van de zoetigheid.

Reacties