Lopersdag bij Leiden Atletiek

Op de baan van Leiden Atletiek, organiseerde vandaag Weruntogeheter een Lopersdag waar ik eerder een blog aan heb gewijd. Van de beschikbare clinics heb ik gekozen deel te nemen aan Chi running, Zoladz en The Stick.

Marion Meesters en Ans Oudejans verzorgden de Chi running clinic en Carola van Tol de Zoladz clinic.
Mark Kroon verzag ons van informatie en de mogelijkheid om de Stick uit te proberen en aanschaffen.
Het gaat te ver om op de bijgewoonde clinics in te gaan, maar een bezoek aan de desbetreffende websites is zeker de moeite waard.

DSC02044DSC02037

In het organiserende team zit Ronald met wie ik nog gezellig heb bij geklets over o.a. onze ervaringen tijdens de R’dam en Utrecht Marathon. Via het onze blogs hebben we regelmatig contact maar op een korte ontmoeting in Utrecht na was het nog niet gekomen.

DSC02049

Reacties

  1. Nou nou, dat waren weer leuke ontmoetingen! Zeg maar, de crème de la crème van de bloggers....
    Met zo'n kapje op je gezicht lijkt me toch niet echt lekker lopen, ziet er heftig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee John! was leuk je nu eindelijk eens te ontmoeten.. en mijn hoofd is bijna net zo strak als dat van jou :) Succes en tot ziens in Leiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. -> Ronald,
    In Leiden dan, beiden strak ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een top dag zo en leuk al die ontmoetingen.
    Groet Rinus.
    www.rinusrunning.punt.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het blijft een feest om elkaar te ontmoeten zo nu en dan John, even bijpraten of ideeën uitwisselen. Nee wij bloggers kunnen niet alleen kletsen op internet maar live kunnen we er ook wat van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Esther (DRR en weRUNtogether)4 mei 2009 om 08:02

    Hi John,

    Helaas ben ik je misgelopen tijdens de Lopersdag. Het was wel een schitterende dag, We zijn heel, heel tevreden! Wellicht een volgende keer? Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. -> Rinus en Richard,
    Live kletsen "wij" nog wel meer dan in cyberspace.
    In ieder geval zijn het leuke ontmoetingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. -> Esther,
    Je hebt genoeg te doen gehad.
    Een geslaagd evenement dat in ieder geval voor herhaling vatbaar is. Ik stel me voor dat in ieder geval alle bloggers die niet aanwezig zijn geweest een volgende niet zullen missen. Tot een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten