Ladies only

De Utregse Meiden Loop vond gisteravond voor de 2e maal plaats in….je raadt het al, Utrecht. De ladies konden kiezen tussen 5 of 10 km met de start onder De Dom en de finish nabij het park Lepelenburg.

Ook tijdens deze 2e editie ging Ans van start en was ik aanwezig als fotograferende supporter.
De auto parkeren en verder lopend naar het park alwaar diverse tenten opgesteld stonden waaronder, Runnersworld Utrecht, een hospitality unit voor de prominente dames en die van Athletic Point waar Ans haar startnummer klaar lag.
Ook de dames van Hiphardlopen.nl ontbraken natuurlijk niet. Het uitgelezen evenement waar zij aanwezig MOETEN zijn.

 

Vanmorgen kwam ik tijdens mijn duurloopje Marcel tegen die onderweg was naar de vrouwentriathlon die om 10:00 uur van start ging op Het Lint en in de Haarijnse plas. Ook hier dus ladies only.
Snel gedoucht en samen met Ans op de fiets gesprongen om de dames van start te zien gaan op de 1/16 en 1/8 triathlon.
Onderstaand een diavoorstelling van de foto’s.

Reacties

  1. Sportieve dames fotograferen ; een zeer leuke hobby ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als er dames zijn sta jij ook altijd vooraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk een loop die ik eens niet voor mezelf op mijn lijstje hoef te zetten, hooguit volgend jaar vragen of m'n dochter er heen wil. Ze maken er wel een echt feest van de dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een pech heb jij toch met al die meidenevenementen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi jullie zijn erg.... wat heeft Ans nu gelopen?? Overigens heb ik niets met alleen hardlopende/sportende vrouwen, ik kijk liever naar (sommige) heren!;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, Marcel tipte me over jouw foto's. Zijn leuke foto's, ik zet een linkje naar je blog op onze website. Brutale vraag, maar mogen we jouw foto's gebruiken op onze website?
    Karlijn - Vrouwentriathlon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Da's weer eens iets anders: kijken naar sportende vrouwen ipv zelf hardlopen. Mooie foto's gemaakt!
    Wat heeft Ans gelopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn weer hele mooie plaatjes maar goed, we zijn niet anders van je gewend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf hoor!! Alleen naar de triathlon gaan en tóch wat foto's van jezelf hebben. Bedankt!
    Kristel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die John. Ik kan mij niet herinneren dat je ooit zóveel foto's van mannelijk triathleten hebt gemaakt ;-)... Maar wij konden het zeer waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jij bent echt overal te vinden (waar de meisjes zijn) .. weer mooi beeldmateriaal Johnnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de logica van vrouwenlopen heb ik niet helemaal..... wel leuk voor ons kerels de camera te pakken....... snap dus wel dat jij daar voor ans stond ;) leuk verslag J enne een X voor Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je de vrouwentriathlon hebt gefotografeerd! Kon door omstandigheden niet mee doen. Maar heb wel mijn vriendin gespot op 1 van je foto's! Leuk!
    Groet Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke foto's!! Ik heb een aantal bekenden voorbij zien komen...zelfs uit WbD!! Best leuk om een keertje te kijken ipv te lopen hè? Het was wel een erg roze bedoening....je moet ervan houden....(Petra)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En niet eens de kans gehad een vrouwelijk konijntje te hazen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke foto serie John,

    groetjes Frits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat is dat toch met al die vrouwen loopjes.
    Straks kunnen wij nergens meer starten.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk he al die plaatjes schieten van die prachtdames.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kan goed foto's maken.Is ook een leuke hobby.

    Groet Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De Paparazzi-man zoekt met zijn camera en modellen nog steeds naar een geschikte buiten fotolocatie in Utrecht en omstreken... Doet de hardlopende boer ook nog mee??? Ha ha ha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten