Van het asfalt

Op de een na laatste dag van juli lukte het Nancy en mij eindelijk om de afspraak eens samen te lopen om te zetten in daadwerkelijk samen lopen.
In de aanloop naar de OMTOM was dit er niet van gekomen, in maart deed ik wat bodemonderzoek in het gebied dat zij op haar duimpje kent en gisteren was het dan eindelijk zover, een rondje Holterberg met @nensmens.

Degene die mij een beetje kennen weten dat ik een liefhebber van asfalt ben, om op te lopen dan, en het liefst zo vlak en glad mogelijk.
Maar afwisseling schijnt goed te zijn en met een gezellige begeleidster liet ik me graag meenemen over hoofdzakelijk onverharde paden door een mooie omgeving, waar er ook nog paar hoogtemeters werden gepakt.


Een lang verhaal is overbodig, kijk naar ons filmpje, als je dat leuk vindt natuurlijk, en laat een reactie achter, als je dat leuk vindt natuurlijk ;-)


Nancy en Harm bedankt voor de leuke dag! Doen we nog eens over.

Reacties

  1. Haha, wat ontzettend leuk om het filmpje terug te kijken! Ik moet weer lachen :-) Het was best pittig onderweg, maar genoten van je gezelschap. Dus ik kom graag een keer bij jou in de buurt lopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten