Het paasweekend

Bij de hardloper en hardloopfan is het waarschijnlijk al bekend, maar voor degene die er nog niet van op de hoogte is of zij die het vergeten zijn te noteren:
Dit weekend vindt de Jaarbeurs Utrecht Marathon plaats. Op 2e paasdag start het programma om 9.30 uur met de 1K Runaway, de Abrona Run, Mini-Marathon (De Meern), 10km Run en Bedrijven Loop, Halve marathon en om 14.15 uur de 5km Run.
Tijdens de marathon die om 10.30 uur van start gaat worden de deelnemers in de begin kilometers door het Utrechtse stadscentrum geleid, waar onder andere de historische Singels worden aangedaan en een van deel de Singelloop. Over brede wegen naar De Meern en Leidsche Rijn en vervolgens weer terug naar Utrecht.
Dit alles op 2e paasdag, maar ook op 1e paasdag is er genoeg te doen en beleven in het Jaarbeurs complex. Naast de mogelijkheid om de startbewijzen op te halen wordt ook dit jaar weer een heuse pasta party georganiseerd.
Tevens vindt voor iedereen die van hardlopen, wandelen en een gezonde levensstijl houdt de RunningXperience plaats.
Hier zullen workshops en clinics gegeven worden, informatie verstrekt, tests uitgevoerd en worden er nieuwtjes bekend gemaakt.

Vanwege mijn deelname aan de Rotterdam marathon zal ik zelf niet in actie komen op één van de afstanden, maar ben op beide dagen wel aanwezig. Eén van mijn taken is het begeleiden van de 5 en 10km Run.
Ik wil alle deelnemers en toeschouwers heel veel succes, maar vooral plezier toewensen tijdens dit evenement. Voor de lopers hoop ik dat de temperatuur niet te hoog oploopt en dat iedereen zijn/haar doelen behaald.


Tot ziens in "onze" Domstad.

SUCCES!!

Reacties