Een koude maar zonnige ochtend

Twee graden onder nul was het vanmorgen toen ik op weg ging naar de training. Het zonnetje scheen, waardoor de -2 nog enigzins meeviel. Aangezien dit de laatste training van de rustige week was konden we lekker relaxed lopen. Terry moest vandaag werken, dus waren Annet en ik samen. Wim heeft het merendeel van de 5x 1000 meter met ons meegelopen, maar de laatste 1000 ging het gas er bij hem even op. Op plekken waar de zon geen kans kreeg het asfalt te verwarmen bleek het nog best glad te zijn. Gelukkig heeft niemand daar op een nare manier last van gehad. Vanavond rust en op tijd naar bed. Morgen staat namelijk de voor mij langste duurloop (145 minuten) gepland. Benieuwd hoe ik deze zal ervaren. Naar het zich laat aanzien zijn we met een leuk groepje dat allemaal voor de marathon in training is. De één voor de Jaarbeurs Utrecht Marathon, de ander voor de Fortis Marathon Rotterdam. Morgen volgt de update hoe de lange duurloop mij is vergaan.

Reacties