Aanmoedigen in Amsterdam

Omdat wij lopers weten hoe tof het is om aanmoedigingen te krijgen op weg naar de finish van, of simpelweg een high five van bekende of onbekende te ontvangen, stonden wij met een aantal in Amsterdam tijdens de hele en halve marathon.
De locatie was gelijk aan vorig jaar, tussen 36-37 km voor de hele en 16-17 km voor de halve marathon ter hoogte van de Torontobrug.

Erik, Marlous, Anouk, Nikki (die ook nog de halve liep), Ans, Manon, Monique, Peter, Mascha en ik dus, waren al rond 10:30 uur op locatie die nog even snel tot cheerzone omgedoopt moest worden.
Ballonnen blazen, borden met pakkende teksten klaarmaken, spandoeken ophangen en onze confetti poppers klaarleggen.

Op tijd het viaduct uitgelopen om de snelste lopers voorbij te zien razen, die mogen namelijk bovenlangs, scheelt een klimmetje die zij waarschijnlijk als verkeersdrempel ervaren ;-), maar alles voor een mooi resultaat natuurlijk.

Ik kan hier een heel verhaal ophangen, maar ik denk dat de foto's het maar van me over moeten nemen. Ook namen noemen van degene die we allemaal hebben gezien is echt onbegonnen werk, het waren er gewoon teveel, daarnaast vergeet je altijd wel een aantal te noemen.

Wat mij nog rest is iedereen te feliciteren met het behaalde resultaat, was het je eerste, tweede, vijfde of 100ste hele/halve marathon, het blijft een prestatie.

Kom je jezelf op een foto tegen, download die gerust. Een bronvermelding als je die ergens plaatst wordt zeer op prijs gesteld, evenals een reactie onder dit blog.

Klik op de onderstaande foto om het album te bekijken.




Reacties

  1. Toppers zijn jullie, ik kan mij goed voorstellen dat je mensen mist want er zijn er zoveel voorbij gekomen...als loper heb je vaak eerder iemand in zicht als andersom, ik vond het leuk dat ik je even gezien heb en door het spandoek was ik extra alert om te kijken of ik je zag staan, bedankt lieverd 😘

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten