STOP AIDS NOW!

Beste lezer,

Ik ben benaderd om aanstaande zondag tijdens de Mizuno Amsterdam Marathon deel te nemen aan de halve afstand en deze (hard)lopend af te leggen.
Hierbij zal ik evenals tientallen andere lopers getooid in een shirt van de stichting Stop Aids Now! aandacht vragen voor de hiv/aidsproblematiek.

Het is natuurlijk erg kort dag, maar desondanks wil ik jullie vragen mij en daarmee de stichting te steunen met een bijdrage naar keuze.Jou donatie wordt direct op de rekening van de stichting gestort en komt ten goede aan onderzoek en acties ter voorkoming van verdere verspreiding van het virus.

Aids is één van de grootste wereldproblemen. Elke 12 seconden komt er een hiv-infectie bij. Elke 15 seconden overlijdt er iemand aan aids.
Door jou donatie steun je één van de projecten van STOP AIDS NOW! en help je het verspreiden van aids tegen te gaan.
Ga naar mijn persoonlijke pagina bij Getthevirus om via IDEAL jou bijdrage over te maken.

Bij voorbaat dank voor jullie steun.
Zondag of maandag zal ik een verslag posten.

Reacties

  1. Mijn bijdrage is onderweg. Denk dat ik zelf niet meeloop in A'dam maar voor de maliebaanloop in Utrecht kies. Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuuuuuuuurlijk ga ik jou en daarmee de stichting steunen. Heel veel succes John in Amsterdam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes ! Ik ben er met EOS voor de M-lopers maar gok dat ik ook nog flink wat HM-lopers ga zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat weer een mooie bijdrage opleveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jij blijft je maar inzetten voor goede doelen.... top

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie actie weer John, mijn bijdrage is toegevoegd
    Veel plezier en een mooie dag in Amsterdam; toch al weer "jouw 3e marathon-zondag op rij", als ik het goed heb

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier in Amsterdam, houd het heel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer voor een goed doel lopen, succes zondag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten