Leiden marathon

Leiden marathonZondagochtend togen Ans en ik naar Leiden om er als toeschouwer en supporter vele lopers boven zichzelf uit te zien stijgen en dat pr op de hele, halve, 10 of 5 km te lopen.
De meet and greet met de aanwezige bloggers was op aangeven van Ronald in de St. Pieterskerk.
Al snel liep ik Koen, die zijn 6e marathon van 2010 ging lopen, tegen het lijf. Even rondgekeken en al snel was het groepje compleet:
Juriaan, Pim, Marjon, Angeline, Richard, Mike, Frank, Ronald en Sylvia.Groepsfoto_5152Het weer was prima, de temperatuur voor ons als toeschouwer goed, maar voor de lopers misschien iets te warm.
Er zijn weer mooie prestaties geleverd, waarvoor ik jullie graag naar de bovenstaande blogs verwijs.
De foto’s die ik gemaakt heb kun je via deze link bekijken.
Vanavond heb ik een Z1 duurloop van 22 kilometer afgewerkt.
Lekker relaxed gelopen door onder andere de mooie omgeving van Haarzuilens. De onderstaande foto’s zijn met de iPhone genomen in het natuurgebied Klein Limburg.Klein Limburg 2Klein Limburg 1


Reacties

  1. Mooi he, zo'n iPhone. De kilometers gaan weer als vanouds onder je schoenen door gelukkig. Tot ziens op de Coolsingel op 2e Pinksterdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw camera heeft ook overuren gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor jullie mooie foto's en support.. .Altijd leuk om bekenden langs de kant te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was je te snel af ;)
    Maar bezit dan ook een snelle RoPaRun coupe en was in undercover-shirt. Kwam Pim na finishlijn tegen. Grappig dacht dat ik nog wel iemand mijn naam hoorde roepen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zag je over de zandweg lopen vlak na je start van de duurloop. Mooi lopen rond Haarzuilens, maar waar zit natuurgebied klein limburg??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Aad,
    Ik zal er staan.
    @Hans,
    Graag gedaan. Het was er nog gezellig ook ;-)
    @Falco,
    Dan ben jij die streep geweest die ik vanuit mijn ooghoek voorbij zag flitsen.
    @JeeWee,
    Op de plattegrond t.h.v. Laagnieuwkoop. Langs de Haarijnseplas en uitkomend op Het Lint is ook wel een aardig stukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat je de achternaam moet gaan delen met Pim .... ;-)

    Leuke foto's en vooral veel !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd met je PR op de 15 !!

    De kant van Haarzuilens wil ik ook nog eens op. Het is erg mooi daar. Maar ik woon net aan de andere kant van Utrecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed gedaan. KOn helaas niet op 2 plekkn tegelijk zijn en bij de hazen en bij de bloggers. Nog bedankt voor de support in de 2de ronde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klein Limburg?
    In Haarzuilen?
    Heb je er ook (kleine) heuveltjes, zo groot is Haarzuilen toch ook weer niet, moet dan wel een heel klein Limburgje zijn?
    Enfin, toch ook weer een mooi duurloopje afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat jullie ons kwamen aanmoedigen. En wat een fantastisch mooie plaatjes weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag wederom meneer van Tellingen uit het hardloopcircuit, mooi hé zo'n digitale camera, je schiet gewoon maar door en maak er vele mensen blij mee. Zijn tegenwoordig vele die er commercieel mee omgaan. En jammer dat je er idd niet was gisteren avond, hadden zeker samen een top PR gelopen. 21 juni misschien ;-)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klein Limburg? het ziet er zo plat als een dubbeltje uit op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten