Velen lopen, en ik sta stil

Om 9.30 uur waren wij vanmorgen op Het Lint aanwezig voor de 3e Lintloop in Vleuten georganiseerd door Trecho.

Net als de vorige edities was ik vandaag weer degene die de deelnemers bij de start/finish op de foto zou zetten.
Michiel en Kees hadden een steiger opgebouwd om mij een goed overzicht op de start/finish te bieden. Tijdens de 2e Lintloop was het af en toe nogal lastig om de finishers op de foto te krijgen vanwege de drukte. De steiger bood dan ook een perfect zicht en daarnaast kon ik gebruik maken van een statief en heb ik van de mogelijkheid gebruik gemaakt om de JVC Everio mee te laten draaien voor de bewegende beelden.

Het mooie weer heeft mede voor een behoorlijke opkomst gezorgd. Met totaal 221 deelnemers is ook deze editie geslaagd. Onder de lopers veel bekenden en deelnemers aan de voorgaande editie(s). DSC02174

Onder de deelnemers zoals gewoonlijk diverse clubgenoten. Tevens hebben Falco en ik live kennisgemaakt (nadat hij gisteren een reactie heeft achtergelaten) op mijn blog. Altijd leuk om zo spontaan in contact met een mede blogger te komen en vervolgens ook te ontmoeten. Jammer genoeg zijn wij beiden niet in de gelegenheid geweest om uitgebreid(er) kennis te maken. Maar… het blijkt dat wij praktisch (met een beetje fantasie) bij elkaar om de hoek wonen, dus zullen we elkaar vast nog weleens tegenkomen.

Het uitzoeken van de 1300 foto’s kost even wat tijd, maar inmiddels is de serie die een impressie van de dag weergeeft gereed. Bekijk ze hier.
De foto’s van de jeugdloop zijn inmiddels gesorteerd en geüpload. Bekijk ze hier.

De Winnaars van de dag.De nummers 1 van vandaag. Vincent en Hanée.

De 3e en laatste serie foto’s kan hier bekeken worden.

Op 1 november 2009 zal de 4e editie plaatsvinden.
Noteer het alvast in je agenda.

Reacties

  1. Ja, de rest van het gezin wilde nog even naar die andere hotspot (Haarrijnseplas) dus ben niet blijven hangen. Kwam vorige week ook een kwartet Trecho leden tegen langs de Vecht (wij fietsend). Dus haak wel een keer aan voor een duurloop als dat kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoog, daar op die steiger hoor.
    Grappig dat Falco zo vlakbij woont. De weblogwereld is klein.....
    'K ga even foto's kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten