Bezoek Nike Running Club (vervolg)


Johan en ik onderweg op het parcours. Uploaden van de data naar nikeplus.com

Wil je in een mooie omgeving een stukje lopen, kennis maken met nieuwe producten van Nike, een praatje maken met andere lopers, een training meemaken? Breng dan een bezoek aan de Nike Running Club. De Club is dagelijks geopend (tijden). Op vrijdag is er de Friday Night Run waarbij er een dj aanwezig is bij wie je vantevoren via de site verzoeknummers kunt indienen.
Bezoek je 2x de Friday Night Run dan krijg je een Nike running shirt kado.
Ook aan de duurlopers is gedacht in de vorm van de Sunday Long Run. Lekker rustig lopend een praatje maken met medelopers en ervaringen uitwisselend door het Amsterdamse Bos.

Wie gaat aanstaande en volgende week vrijdag (24-4 & 1-5) mee om gezamelijk de training bij te wonen, een ronde te lopen en na te praten in de Running Club?
Heb je zin om mee te gaan of elkaar ter plekke te ontmoeten, laat dan een berichtje achter.


Bepaal zelf hoe jou nieuwe schoenen eruit moeten zien met Nike ID. Je eigen customized schoen.

Reacties

  1. ik heb 1 mei alvast in mijn agenda gezet !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, dat lijkt me toch wel erg leuk! Nu ben ik niet zo, zeg maar absoluut niet bekend, in Amsterdam, maar denk je dat ik het kan vinden?
    Hoe rustig is rustig lopen daar?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. -> Johan, helemaal goed.

    -> Petra, de locatie is vrij gemakkelijk te vinden en over het tempo hoef je je geen zorgen te maken. Er wordt op alle niveau's/tempo's gelopen. Lekker ontspannen van de omgeving genieten, een praatje met andere lopers maken en een kijkje in de club nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai 1 mei is op vrijdag en dan moet ik werken :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben er op 1 mei heb om 19 uur de vo2 max test.
    Kan ik erna nog even een stukje mee lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. -> Martine,
    Gezellig. Als jij nou maar diep genoeg gaat met de VO2 Max test, kan ik je misschien nog bijhouden. ;-)
    Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had je beloofd netjes en officieel mij via deze weblog voor aanstande vrijdag aan te melden.
    Ik weet nog niet zeker of ik 1 mei kan maar dat hoor je nog wel tzt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten