Een pr aangescherpt

Vandaag heb ik mijn tijd op 10km aangescherpt!! Daarover straks meer, eerst de afgelopen week.

Zondag ben ik alleen op pad gegaan voor een rustige duurloop zonder planning. Gewoon lopen en de hartslag in de gaten houden was mijn bedoeling. Onderweg kwam ik Johan tegen met de zondag groep van AP. Na een praatje en 2 rondjes mee te hebben gelopen rond de Strijkviertelplas heb ik mijn weg vervolgd om na 13km weer thuis aan te komen.

Maandagavond eindelijk weer eens (serieus) aan het fitnessen geweest na een tijd waarin ik redelijk inactief ben geweest op dit gebied.

Dinsdagavond in een rustig tempo naar de baan gelopen, waar ik na de loopscholing 5x 400 met Terry mee heb gedraaid alvorens ik weer met een kleine omweg weer terug naar huis ben gelopen. In ieder geval weer ruim 14km afgelegd.

Woensdagavond heb ik een aantal rustige rondjes op de baan gedraaid met Johan en Henk.

Op Koninginnedag een aanval op de 10km tijd die ik in Dordrecht (Dwars door Dordt) heb gelopen.
Gedrieën (Ans, Frits en ik) vertrokken wij vanochtend naar Wijk bij Duurstede. De Singelloop die hier jaarlijks op Koninginnedag wordt georganiseerd is een relaxed loopje met naar schatting niet meer dan 200 deelnemers. Er worden 5 ronden gelopen langs een enthousiast publiek.
Singelloop WijkAns had zich voor de 5km ingeschreven die zij in 28:11 heeft afgelegd. Ik ben zoals het bericht aangeeft erin geslaagd mijn pr met 8 seconden aan te scherpen naar 45:39 en Frits kwam binnen in 49 minuten.
Iedere ronde moet de dijk langs de Lek middels een naar klimmetje bereikt worden. Met een temperatuur die tegen de 20 graden was en praktisch geen wind, was het best pittig.
De data kun je hier
zichtbaar krijgen.

Morgenavond weer een rondje Amsterdamse Bos bij Nike.

Reacties

  1. Ja hoor!!! Goed man. Je verkeerd uiteraard nog in een blakende vorm. Maar maak het niet te gek he! Wees voorzichtig. Rotjeknor is nog geen 4 weken geleden.

    Tot morgen,
    Annet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel, heel netjes John! 4 ronde's...om gek van te worden. Je zou de tel maar kwijt raken.
    Veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat had je niet vertelt vanavond :-)
    gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. -> Annet,
    Dank je. Ik hou me nu weer een weekje gedeisd ;-)

    -> Petra,
    Dank je. Het valt wel mee hoor. Gewoon Garmin het werk laten doen.

    -> Martine,
    Dank je. Helemaal vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten