Als toeschouwer/supporter bij de 12-uurs

Gisteren werd de 21ste 6/12 uurs estafette gehouden bij Haag Atletiek.
Voordat Ans en ik als toeschouwer/supporter naar de atletiekbaan konden moest wij werken (Ans) en de halve marathon (ik) van Montfoort afleggen.

Samen met Vincent als een haas naar Montfoort. Ik wilde een aanval doen op mijn pr, wat één van de redenen was van Vincent’s aanwezigheid. Ook Bert had aangeboden mee te lopen. In het startvak stond hij ons al op te wachten. Kort daarna klonk het startschot en weg waren we.

Jammer genoeg kan ik heel kort zijn over deze halve marathon. Het liep voor geen meter! Na een kilometer of 3 bleek al dat ik mijn ademhaling niet onder controle kreeg, waarna ik het tempo moest laten zakken. Ik bleef aanmodderen, zonder enig resultaat. Bij 13km uiteindelijk heb ik de bezemwagen gepakt, en knalde Vincent er nog vandoor om toch een duurloop te hebben uitgevoerd.
Ik heb geen idee wát er misging, maar 1 ding weet ik wel. “Dit is er één om snel te vergeten”.

Ans opgehaald en op weg naar Den Haag.
Daar aangekomen hadden de lopers er inmiddels als 9,5 uur opzitten, en zag het merendeel er nog redelijk fris uit.
Naast de estafetteteams draaiden diverse sololopers de 1858 meter lange rondjes als een zwitsers uurwerk.DSC00460

Naast het spektakel en respect (voor zover dat er al niet was) dat je krijgt voor alle deelnemers was het tevens een mooie gelegenheid om met een groot aantal webloggende collega lopers en loopsters kennis te maken en/of weer te ontmoeten.

Rencapy, Koen, Tiny, Ron, Gert, Gert Jan, Dannielle, Jacqueline, Martine, Ingrid, Petra, Ronald, Falco, Bjorn, Fred, Jan, Maarten, Hans, Frank, Geert, M@urice en allen die vergeten ben gefeliciteerd met jullie prestatie en leuk jullie ontmoet te hebben. Een reactie en link naar je weblog stel ik op prijs.DSC00506

Over de prestaties door, en de belevenissen van de lopers verwijs ik jullie naar de verschillende blogs om dit uit de eerste hand te lezen. Hier kun je in ieder geval wel een serie foto’s bekijken die Ans en ik gemaakt hebben.

En natuurlijk de onvermijdelijke groepsfoto.DSC08312DSC08304Alle deelnemende teams en solo’s van harte gefeliciteerd,
en het team Lightning Runners in het bijzonder met het behalen van de eerste plaats. 

Falco nu wel scherp ;)
DSC08162

De foto’s van Ron, Richard, Fred, Hans, Rencapy en het filmpje en foto’s van Ronald zijn zeker de moeite waard!

Reacties

  1. Het was leuk om jullie te ontmoeten. En wat je zegt een ontmoetingsplek bij uitstek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige foto's John en Ans! Leuk dat jullie er ook waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat jullie erbij waren. Het was een onvergetelijke dag. Ik ga eens even al jullie foto's bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat jullie kwamen supporteren.
    Ennuh, hele fraaie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super al die foto's (en wat een scherpte haha). Heb ze alle 420 doorgescrolld!
    Die duurloop doen we wel wanneer ik weer kan lopen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. John, leuk jullie ontmoet te hebben! En prachtige foto's die jullie hebben gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat de halve marathon niet liep als gepland, maar als toeschouwer bij de estafette lijkt me een mooie afleiding!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi fotowerk! Ik maak er met graagte gebruik van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Balen van de halve marathon, maar je bezoek aan denhaag heeft veel goed gemaakt.
    Groet rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartelijk dank voor de fantastische foto´s! Het was leuk je te ontmoeten in Den Haag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige actie foto`s!!
    leuk je weer effe te zien alle 2

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Balen van je HM, volgende keer beter hoop ik voor je.
    leuk die foto's van de 12uurs estafette!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi John! weer onwijs bedankt voor je support. Jouw enthousiastme en jouw lach doen menig hardloper weer harder lopen.. bij mij werkt het in ieder geval zo. Je foto's zijn super, nogmaals dank voor je komst, en Ans natuurlijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer van je halve, balen zeg.
    Ans en jij hebben aardig wat foto's geschoten, die ik nu eens even zal gaan bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Net jullie foto's bekeken. Ze zijn echt allemaal waanzinnig mooi. Ook het "stokje" doorgeven is heel mooi vastgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. -> Allen,
    Het was erg leuk om jullie aan het werk te zien en vast te leggen. Wij hebben er net zo van genoten. Tevens een mooie gelegenheid om de teleurstelling van eerder die dag te vergeten en met degene die ik nog niet eerder had ontmoet kennis te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhhhhh das ook niet aardig: ga je zelf weer aan de wandel, hebben je benen er geen trek in =S Wel super dat je weer bent gaan supportere, ik weet inmiddels dat ze zich geen betere supporter/fotograaf kunnen wensen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ans en John.

    bedankt voor jullie support en het makken van de onvergetelijk foto's.

    Volgendjaar zijn jullie toch zeker van de partij in een van de minimaal 5 teams?

    Dat is balen zeg als je zo een wedstijd moet stoppen, maar gelukkig was er een sportief alternatief om alles snel te vergeten.

    Gr

    Koen dutchrunner.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jammer van je eigen wedstrijd maar ik vond het in ieder geval erg leuk om je kort te spreken. Komt vast nog wel een andere gelegenheid om dat iets langer te doen.

    Groetjes
    D.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten