De vaste woensdagavond training

Het was gisteren weer tijd voor de baantraining met AP.
Na een zware dinsdagavond zag ik er een beetje tegenop, maar eenmaal op de baan aanwezig waar je collega lopers spreekt over onze gezamenlijke hobby krijgt de spirit om er weer tegenaan te gaan toch weer de overhand. De training werd vanavond door Gea verzorgd, en na de warming-up en loopscholing was het tijd voor de kern.
Ook Johan was op de training aanwezig, dus gevraagd of hij zin had om samen te lopen. Er stond 2x (3x1000 meter) op het programma. De eerste serie samen met Johan gelopen. Hadden weer even de tijd om van gedachten te wisselen over de trainingen, blogs, de komende halve van Schoorl en nog wat niet nader te noemen onderwerpen.
Voor de 2e serie stond ik er alleen voor, maar ook deze leverde geen noemenswaardige problemen op. Weer lekker gelopen na het debacle van afgelopen zondag. Zit het ook in het koppie weer goed.
Vanavond staat er een interval gepland van een kleine 16km (inclusief in-en uitlopen). Terry en Annet zijn vandaag in de gelegenheid om deze in de loop van de dag te voltooien, maar ik mag in het donker aan de slag.

Gistermiddag op consult geweest bij de huisarts op basis van de uitkomst van de Sport Medische keuring, waar een lichte afwijking aan longen werd geconstateerd.
Na het verslag doorgenomen te hebben kreeg ik het verzoek een nieuwe afspraak met de doktersassistente te maken voor het (laten) uitvoeren van een spirometrie meting met en zonder Ventolin. Tevens een verwijsbrief meegekregen om in het ziekenhuis een longfoto te laten maken.
Ik ben blij met grondigheid van de onderzoeken, maar wordt niet vrolijk van het feit dat hier keer op keer nieuwe afspraken voor gemaakt moeten worden.

Bij het vorige bezoek heeft de huisarts mij verwezen naar een orthopeed en sportarts om de problemen die ik ondervind aan de knie verder te laten onderzoeken. Inmiddels heb een afspraak gemaakt in het Hofpoort ziekenhuis Woerden voor 2 maart. De laatste paar weken heb ik gelukkig geen pijn, maar de afspraak blijft gewoon staan.

Zondag - Schoorl. Wie weet lopen we elkaar daar tegen het lijf...

Reacties

Een reactie posten