Rustige training net voor Schoorl

Vanochtend een rustige training voor de halve van Schoorl. Toen ik vanochtend uit het raam keek bleek het nogal stevig te regenen. Dat komt de motivatie om te gaan training niet ten goede, maar we laten ons toch niet door een buitje uit het veld slaan.Net voor de start van de training ging de regen over in natte sneeuw. Vanwege de halve die morgen op het programma staat hebben Annet, Terry en ik het rustig aan gedaan met 5x 400-600 meter. De laatste 1000 meter hebben we gebruikt om de calibratie van de footpod van het nieuwe horloge (RS800CX) van Annet uit te voeren. Morgenochtend vertrekken we met een groep naar Schoorl om er een gezellige dag van te maken. Met z'n 3-en zullen we deze als duurloop uitvoeren. Voor ons geen pr's. Ik heb vorig jaar Schoorl vanwege een toenmalige kuitblessure aan me voorbij moeten laten gaan, en ben derhalve dus niet bekend met het parcours. Van een ieder die er eerder gelopen heeft hoor ik alleen positieve berichten, dus zal ik morgen zelf kunnen ervaren. Hoe e.e.a voor ons verlopen is zal morgenavond hier te lezen zijn.

Reacties